Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


niedziela, 19 lipca 2009

Chleb z Grabiny. Bez drożdży



To chleb, do którego proporcje mąki układałam sama.
Pieczony na bardzo mocnym zaczynie, który otrzymałam w prezencie, jest najlepszych chlebem jaki do tej pory jedliśmy.
Mokry, słonawy, z dodatkiem ziaren i kminu rzymskiego. Baaardzo mój :)
Przepis niebawem.
M.

3 komentarze:

  1. Witaj! Chleb wygląda przepysznie, ale przepisu nie mogę znaleźć, nie wiem czy go nie ma czy ja jestem gapa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na ten przepis,a tu nie ma i nie ma. Chyba autorka zapomniała.... Trochę długo to trwa. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, też chcę taki zaczyn w prezencie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...