Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Kartka z wakacji :)



Lato 2010. Czas na zatrzymanie. Czas na pomieszkanie w sobie.
Daleko od domu, daleko od pracy, pełne dnie i noce Razem.
Czas bardzo inny i bardzo prawdziwy.

- Mógłbyś tak żyć?
- Tak. A Ty?
- Tak.


Polskie Kaszuby to mój raj na ziemi. Wszystko tam wydaje mi się piękne, takie intensywne i pełne.
Rośliny są tam większe, zieleń mocniejsza a nawet pomidory zrywane rano prosto z krzaka smakują inaczej...lepiej :)

Co roku myślę, że za rok może czas odwiedzić nowe miejsca...przecież tu już wszystko znamy.
I ciągle wracamy :)











7 komentarzy:

  1. Przepiękne obrazy z wakacji zatrzymane w cudownych fotografiach, aż miło popatrzeć, pomarzyć, przywołać własne wspomnienia...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te miejsca...Poznałam po niedokończonym ,zamku'...
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monik CHUDZINO! przepiękne zdjęcia, cudne miejsce i Wy. Razem. Na spokojnie.
    Tak bardzo się cieszę :*

    PS Mam coś dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wakacje
    widać spokój i wyciszenie
    obrazki cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam pięknie.
    Za każde dobre słowo :)))

    M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...