Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


czwartek, 31 grudnia 2009

Szczęśliwego Nowego! :)



Z wielką radością kończę ten rok. I witam Nowy.
Długo czekałam na tą chwilę i dziś pełna dobrych emocji i energii... idę w Nowe.

Kochani, życzę Wam by w Nowym Roku czekało na Was wiele pięknych chwil.
Byście doświadczyli miłości, dobroci, a z porażek otrząsali się szybko i szli pewnym krokiem dalej do przodu.


Bez względu na to, czy ten dzień jest dla Was zwykłym dniem, czy powitacie północ na kanapie czy też na parkiecie (jak ja :) - mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla Was łaskawy. I dla mnie też...




Bawcie się dobrze Kochani!
M.



20 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo i życzę, aby to Nowe było szczęśliwe i pomyślne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monisiu dziękuję za życzenia:)
    Zyczę Ci wspaniałej zabawy, a w Nowym Roku samych radosnych i szczęśliwych dni!
    Buźka:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Monis :) I szampanskiej zabawy :))

    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego w Nowym Roku!
    I szampańskiej zabawy Moniko:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również dziękuję i przyłączam się do życzeń
    wszystkiego najlepszego Moniś, byle do przodu ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :)
    Ja również życzę tylko dobrych chwil w 2010 roku, by pozwolił on pełniać Wasze marzenia.
    A dziś wytańcz się za wszystkie czasy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, Moniko.
    Niech ten 2010 będzie lepszy od poprzedniego i gorszy od 2011!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego, Moniko! Miłości, bliskości i wszystkiego tego, co sprawi, że będziesz w Nowym Roku szczęśliwa!
    Ściskam mocno
    Isadora

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze w tym nadchodzącym Nowym Roku , niech spotyka Was, tylko to co dobre, miłe i warte zapamiętania :)
    Szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampańska zabawa w pięknej kreacji, jak widzę, się szykuje. ;))

    Więc (tak, wiem) zgodnie z klimatem życzę Ci, abyś przez przyszły rok przeszła iście tanecznym krokiem. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana,

    Przebajeczną masz sukienkę. Też chcę taką!:D
    Życzę Ci szampańskiej zabawy.
    I aby Nowy Rok był pełen zdrowia, szczęścia i miłości. Opływał w radości, a omijał porażki. A jeśli i takie się pojawią, byś przekuła je w sukces. Bo przecież ucząc się na błędach, doskonalimy się, czyż nie:)
    A dziś, życzę Ci aby, szampan był zimny, szpilki nie uwierały a towarzystwo było wyborne:)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I Wy się bawcie szampańsko! Niech Nowy rok będzie lepszy od mijającego :))

    (sobie też tego życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne zyczenia, bardzo za nie dziekuje.
    Mam nadzieje, ze bedziesz sie swietnie bawic dzis wieczorem.
    A ten Nowy Rok niech bedzie dla Ciebie spelnieniem marzen.

    OdpowiedzUsuń
  14. A zatem łaskawego roku, zdrowia, realizacji planów i spełniających się marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja imieniczko ;), trafiłam tu bardzo niedawno, ale jestem zauroczona tym co u Ciebie czytam i oglądam - myślę, że to dobra pora, żeby się przywitać no i przede wszystkim złożyć Ci najlepsze życzenia na ten Nowy 2010 Rok :) Żeby był dobry, spokojny, spędzony w zdrowiu i radości z bliskimi i życzliwymi Ci ludźmi! A na dzisiejszy wieczór szalonej imprezy życzę i pozdrawiam serdecznie :)
    Monika
    P.S. Jeśli pozwolisz, w nowym roku będę u Ciebie gościć częściej, a tymczasem uciekam przygotować jedzonko na przywitanie 2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani dziękuję za wszystkie cudowne i ciepłe słowa, życzenia i uśmiechy.

    Dużo siły na Nowy Roczek :)

    do zobaczenia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspanialego Nowego Roku Moniko!
    Pelnego radosci, inspiracji i usmiechu :)

    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Beatko :)
    Pozdrawiam
    M. :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...