Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


sobota, 12 grudnia 2009

Kartki świąteczne. Praca wspólna, jak co rok :)



Pierwsze kartki zrobiłyśmy w roku, kiedy Karola przyszła na świat :)
I tak jest co rok, co Święta.
Najpierw towarzysząc mi w niebieskim leżaczku, potem przyklejając gotowe figurki, z czasem robiąc pieczątki z reniferkiem...w tym roku kartki Karolinka wypisała sama.

To ta część Świąt, którą lubię bardzo. Podobnie jak robienie pierniczków, ich dekorowanie i Karolinkę w odświętnej sukience...I choć śpiewać za grosz nie umiem ;) kolędy uwielbiam!
:)
A Was niedzielnie pozdrawiam...
M.

16 komentarzy:

  1. Identyczne aniołki przyklejałam na świąteczne pudełeczka i paczuszki. Śliczne kartki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne! I najlepsiejsze, bo robione własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne bo prosto z serca :) Musisz byc wspaniala mama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko i tak chciałabym spędzać okres przedświąteczny z moim przyszłym Dzieciem :)
    Wiesz Twoja córka wyrośnie na taką samą mądrą i pełną ciepła kobietę jaką jesteś Ty.
    A ja się cieszę, że Cię troszkę bliżej znam :)

    Ściskam ciepło.

    e.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, jesteś wyjątkowa i tworzysz wyjątkowy dom :) Pełen ciepła, zrozumienia, madrości....
    Dobrze, że pokazujesz dziecku co ważne i warte kontynuownia w tym pełnym komercji życiu..
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Najcenniejsza jest ta wspólna praca z dziećmi... A efekty prześliczne!
    Ja jestem cała happy, bo moje duże Córcie miały wczoraj świetną zabawę przy pieczeniu pierniczków - ja tylko zrobiłam ciasto i pilnowałam piekarnika. Dziś ozdabiamy. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to tylko życzenia przez smsy, mmsy czy (o zgrozo) nasze-klasy. A ja bardzo bym chciała dostać o Ciebie taką piękną kartę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko wspaniałe kartki! Robione wspólnie z dzieckiem są najcenniejsze na całym świecie. Przepiękne. Macie talent dziewczyny!:)
    Bardzo chciałabym dostać taką prześliczną kartkę:)
    Pozdrawiam Was niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniś jesteś naprawdę cudowną Mamusią! ja sobie tak myślę że jak już się własnych dzieci doczekam to też takie kartki będziemy robić, bo to niezapomniane wspomnienia będą, a jak się obdarowani będą cieszyć... :))))
    ale do tego czasu jeszcze daaaleko:D pomarzyć jednak można ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycjo;
    Ogromnie mi miło, że zajrzałaś i że...wróciłaś.
    Tym bardziej, że w czasie, kiedy Cię nie było - ja miałam okazję nadrobić zaległości na Trufli :)
    Wiele rzeczy zostało mi mocno w głowie.
    Dziś znowu sobie wróciłam do "Sztuki prostoty" " ;)
    Dziękuję i pozdrawiam
    M.

    Zemi;
    Dziękuję. To w przyszłym roku przygotujemy ich więcej ;)))
    Buziak
    M.

    Magoldie;
    Witaj, ogromny komplement :) Dziękuję i pozdrawiam. M

    Poleczko Droga :)
    To spędzisz! Może nawet z całą gromadką, tylko za chwilę jedną :) I ja już wiem, że świetną mamą będziesz!
    Kochanie, oba ;P wiemy, że rozumku to ja wiele nie mam ale dziękuję za tak ciepłe i ważne słowa :***
    I ja się cieszę :D
    Całusków moc na dobranoc ;)
    M.


    Szarlotku;
    Dziękuję! Ogromnie mi miło. Jestem sobie najzwyklejsza na świecie, ale dziękuję Ci pięknie.
    I całuję taaaaaaaaaaak mocno. M.


    Grażyno;
    A my dziś piekłyśmy! Świetnie się bawiłyśmy także. Dekorować bdziemy jutro :) Pozdrawiam ciepło.M.


    Cocinademarta;
    W przyszłym roku otrzymasz, dziękuję pięknie. M.

    Majanko;
    Kochana proste formy :) ale jakie przyjemne. Pozdrawiam Cię cieplutko. Co by tydzień był dobry :) :** M.

    Viri;
    Jak miło Cię usłyszeć :))) Dzielna Kobieto. Mam Kochana ostatnio straszną ochotę na drugie studia. No ale pracę zaczynam więc trzeba chwilę poczekać.
    Kartki będziecie robić, a jakie ciasteczka. Oj mamusia będzie z Ciebie super! Całusy. M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym chciała mieć cierpliwość, żeby robić takie cuda! Niestety, nie potrafię. Poza tym - sprawy plastyczne to zupełnie nie moja dziedzina. A szkoda. Bo takie własnoręcznie zrobione kartki czy ozdoby to rzecz niepowtarzalna, ze swoim niezwykłym charakterem i urokiem.
    Może kiedyś...?

    Pozdrawiam!
    Zay

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kartki stworzylyscie Moniko! Bardzo swiatecznie sie zrobilo :)

    Pozdrawiam serdecznie! I zycze udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też w co roku robię kartki :) Myślę, że to fajny sposób, by pokazać innym, że o nich pamiętamy. Oprócz przesłania życzeń poświęcamy dodatkowo swój czas. W tym roku zrobiłam już w ubiegłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaytoon;
    Pewnie i na mnie przyszedł właśiwy czas. A plastyczne prace przejęła Karola :) Pozdrawiam serdecznie. M.

    Bea;
    Dziekuję Kochana, własciwie dziękujemy. Pozdrawiam ciepło. M.

    Isadora;
    To gratuluję :) Ja taka szybka nie byłam dziś je wysyłam :P ale co tam. Ważna zabawa. Pozdrawiam ciepło
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Monika , podziwiam , bo kartki piękne i piękny zwyczaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne:)
    Ja przyznam się szczerze,że wypisywanie kart polubiłam wtedy gdy zaczęłam je sama wypisywać;)
    Pozdrówka;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...