Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


wtorek, 29 listopada 2011

Czwartek na niby :) Śniadanie pozytywne



Śniadanie pozytywne :)
Mascarpone, maliny w zalewie, gorąca kawa i radioodbiornik ;)
Garść biszkoptów, pęk promieni słońca...Przepis sam się układa...

Małe zmiany witam z dużą dawką dobrej energii.


DESER ŚNIADANIOWY
na dwie porcje:

200g zimnego mascarpone
100 ml śmietanki 36%
4 łyżeczki cukru pudru
1 łyżeczka gorzkiego kakao
ok. 10-12 sztuk biszkoptów

Śmietanę ubijam z dwiema łyżeczkami pudru. Tak samo - oddzielnie ubijam mascarpone.
Łączę śmietanę i serek - delikatnie mieszadłem.
W szklankach układam kolejno: biszkopty, serek, maliny...na koniec kakao...
Smacznego!



***
I po deserze... ;)))

20 komentarzy:

  1. Deser wygląda obłędnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoło i optymistycznie u Ciebie, Moniko - pięknego całego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa śniadanie! Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie rozpoczęty dzień :) i z granolą na spodzie chyba też by było dobre...
    Miłego dzionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakomczuch ze mnie,wiec pewnie na jednym by sie nieskonczylo:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Miłe Panie :)
    Słuchajcie, dwóch to chyba nie ma co robić. Proszę podwoić porcję :D

    słoneczne pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale numer!
    Czytam wpis i zajadam się dokładnie takim deserem, prawie się zadławiłam, ja zobaczyłam zdjęcie. I nie powiem - bardzo mi się miło zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania; to ja się może ubezpieczę od nw :))))
    Fajnie, fajnie!

    pozdrówki, jak świeci!
    M

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawdziwa śniadaniowa rozpusta!:) Uwielbiam takie desery, bo można z nimi eksperymentować na różne sposoby i zawsze zdają egzamin, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepadam za wszystkim, co ma w sobie serek mascarpone, więc naturalnie zachwycam się przepisem. Robiłam kiedyś podobny deser, tyle że z musem truskawkowym i rurkami :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Monis ,jak pysznie u Ciebie! Takie śniadanko to istny raj!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Burczybrzuszku :) pozdrowienia! dziękuję :)

    Toczka i ja mascarponowiec pospolity :) miłego wieczoru :) M.

    Majanko; ja śniadanko, Ty ciacho na drugie śniadanko i z głodu nie pomrzemy, nie? ;)

    Magdalenio... dziękuję! dobry, dobry i szybki :) miłego wieczoru! M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamusiu, zrób mi taki! :)))

    Chciałąbym być kiedyś troszkę porozpieszczana przez Ciebie, Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmmm.... z przyjemnością :)))
    serdeczności Aniu.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, muszę sobie w najbliższym czasie zafundować takie śniadanie :) Wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda wspaniale i pewnie jeszcze lepiej smakuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Deli :) Dziękuję!

    Nirshya :) dobre i szybkie :) serdeczności. M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...