Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


wtorek, 7 czerwca 2011

Daleko od kuchni... :)



Słońce i piękna pogoda odganiają mnie od kuchni i komputera.
Kiedy nie pracuję, jestem z Nimi a czas zaczyna wtedy płynąć dwa razy szybciej.

Nasza kuchnia z końca maja to truskawki we wszystkich możliwych kombinacjach, to pachnące pomidory, warzywa z grilla... :) To szykowanie posiłków na tarasie i brak czasu na gotowanie.
Słodkie drożdżówki, ciasto jogurtowe...a wszystko to znajdziecie na stronach bloga
.


Nowych odkryć dokonuję teraz nie w kuchni, a w ogrodzie! Własne truskawki, maleńka marcheweczka, koperek...siedmiolatka.

Weekendy zaś całe w ruchu.
To maleństwo z czerwonym "orzeszkiem" na głowie to moja Córka, wysoko wysoko nad wodą ;)




...chwila dla fotoreporterów ;)




Życzę Wam dobrych pracowitych dni i wspaniałych weekendów.
A kiedy zacznie padać zrobię sernik!

pozdrowienia najcieplejsze :)
M.


9 komentarzy:

  1. Chętnie tu zaglądam, zapachniało truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i życzę wam dalej takich wspaniałych chwil nie tylko o smaku słońca i truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, wspaniale spędzacie czas. Córeczka jest śliczna :)
    A na sernik w takim razie poczekamy:)
    Usciski :*
    Majana

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza córeczka ;]
    i mile spędzone chwile. najważniejsze, że w rodzinnym gronie, z uśmiechem i radością.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. milo widziec takie sliczne zdjecia, a na nich tak wesole minki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!:) Tobie Moniko także życzę wspaniałych, pełnych słońca dni :)

    Uściski serdeczne!
    zosia

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawkowo.. cudnie radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko, Tobie również cudownego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Monis,jak tam lato na Grabinie????widac,ze wspaniale spedzacie czas,a z tego ,co piszesz,to rowniez bardzo smacznie :)

    Usciski :) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...