Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


piątek, 11 września 2009

Zupa z porów i ziemniaków. Szybko i do syta




Szybka gorąca, sycąca. Smaczna, aromatyczna - jeszcze w trakcie gotowania pobudza apetyt niesamowitym zapachem podsmażanych ziemniaków oraz porów. Lekko ostrawym, maślanym...
Przygotowuję ją dość często. Wpadamy do domu, masełko wrzucam do sporego, szerokiego garnka; podsmażam ziemniaki, pory, zalewam bulionem, doprawiam ziołami i śmietanką... Po zjedzeniu miseczki - nikogo już nie ciągnie do podgryzania, przekopywania spiżarni i potajemnego podżerania chrupek kukurydzianych. Jest czas na przygotowanie Z PRZYJEMNOŚCIĄ dania głównego...
Przepis na zupę pochodzi od Liski i znajduje się tu.
Smacznego!
M.

10 komentarzy:

  1. O właśnie, to nie był sen! bo przed zasnieciem mignęła mi u Ciebie notka o zupie, a gdy teraz spojrzalam na bloga, widzę makaron. A to kolejna notka po prostu :)

    Przepraszam, ze tak króciutko i lakonicznie, ale mam dosłownie chwilę przerwy...

    Pozdrawiam Cię ciepło, Moniko!

    PS ale zimno za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :)
    Dziękuję Aniu, to takie miłe.
    Zimno okropnościowo, ja już wkładam koc pod kołdrę :P
    Ależ z Ciebie dzielny pracuś. Bardzo dzielny.
    Całuję
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mamuśka ostatnimi czasy zakochała się w zupie z porów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od miesiąca czytam twój blog i jestem zauroczona. Ja lubię gotować, piec i często coś robię modyfikując na własną nutę przepisy. ciastka owsiane już zrobiłam i domownicy są zafascynowani..ja zresztą też bo kocham ciastka ;)
    mam pytanie co do tej zupy..ziemniaki mają być surowe czy ugotowane..próbowałam znaleźć wskazówkę ale nic z tego..
    pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. If you look at outdated muscle mass mags on the 70s most guys trained each physique
    parts two or 3 times per week. Abs and calfs had been carried out virtually each
    day. These fellas appear fantastic in their working day however they all did steriods also.

    Now we know we only want to train every physique portion after a week
    however the steriods and othe drugs utilized nowadays
    are so much much better. I've seen so several of these fellas on and off the juice a planet of difference. Its always a personal choice to juice or not and how much you might be likely to perform but you'll never become a top bodybuilder unless you head out for full chemical
    warfare.

    Also visit my website ... six pack shortcuts youtube abs

    OdpowiedzUsuń
  6. my favorite is #3: "I'm up for anything" I guest that is real, i also never feel on that statement .
    ..LOL...his sample was nice,I can't imagine myself having scuba diving together with great white sharks..

    my blog post: free dating tips

    OdpowiedzUsuń
  7. Effectively we've been making use of the seven moment exercise.com for 2+ years now, our users swear by the brief but sweet workout. I do not know why that is all popping out now when we've got been
    doing all of it along, check out this short article stating exactly what
    a true seven moment workout is.

    Review my web site ... weight loss food list pdf

    OdpowiedzUsuń
  8. I when saw a statistic which was like: 2/3 men/women and 1/3 men/women can get cancer in their life span.
    But I can not don't forget the statistic exactly. Aid me out?

    Feel free to surf to my blog - Female Mind Mastery

    OdpowiedzUsuń
  9. Marcus, I'd suspect you're not looking at a aircraft likely from minimal to high, but instead 1 flying more than the
    top of your area from a long way absent in level flight. It's a little bit of an optical illusion.

    Also visit my page; best premature ejaculation pills reviews

    OdpowiedzUsuń
  10. "Don't be fooled into believing that the only way you can decrease your grocery shopping is by utilizing discount coupons and acquiring processed meals.

    Here is my homepage: how to eat healthy while working at night

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...