Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


piątek, 24 lipca 2009

Nie przeszkadzaj


Dzień pracy. Telefony, maile, wiadomości... - Córciu zawiozę Cię do babci, dziś muszę popracować. Zanudzisz się tu ze mną...

- Nie. Bawię się. Jak pojedziemy, to zostajesz ze mną. Nie przeszkadzam Tobie, Ty nie przeszkadzaj mnie. Prowadzę nauki jazdy konnej.
I tak minął cały dzień.
Wieczorem, kiedy obie byłyśmy już zawodowo wyczerpane, znowu wróciłyśmy do wyboru kolorów do pokoju K. Czy lawendowy jest wystarczająco "księżniczkowy"???
K. ma zagwozdkę...
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...