Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


piątek, 9 kwietnia 2010

Mała chwila na przerwę :)



Nie było mnie kilka dni i chyba kilka znów nie będzie.
Chwilkę odpocznę od komputera :)
Tak po prostu, tak bez powodu - z własnej chęci.

Czeka na mnie kilka książek i kilka Wspólnych wieczorów.
I mam ogromną ochotę chodzić spać z kurami ;)

A jak za chwilkę wrócę będę ciekawska i pewnie ogromnie zaskoczona kulinarną twórczością Moich Drogich Sąsiadek.

Miłego weekendu
M.
...ko...ko...koooo :)))

8 komentarzy:

  1. Monisiu, rozumiem takie przerwy, wlasnie wracam z jednej takiej... ;) Milego czasu Ci zycze! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, też bym bardzo chciała tak się wyłączyć. Niestety, nic nie wskazuje na to, aby było to możliwe. Tym bardziej życzę Ci cudownego wyciszenia:) Piękne zdjęcie nam zostawiasz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Monisiu, zyczę przyjemnych chwil odpoczynku:))
    Pozdraiwam cieplutko i czekam na Ciebie:**

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze jest czasem odpocząc
    a gdy już mocno zatęsknisz to wracaj do nas prędko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie chwile są niesamowicie potrzebne. Czytaj i delektuj się towarzystwem. Wypoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Monik na zdrowie niech Tobie będzie :*
    Ja powoli tez wybieram się w swoją podróż...

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche odpoczynku przyda sie kazdemu. Tym bardziej kiedy czekaja ksiazki i kochane osoby :))

    Buziaki Monis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe
    no to żegnaj na parę dni kurko:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...