Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


sobota, 17 października 2009

Różowy tydzień. Ja także...









..."17 X, to Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem Piersi, pokazujący wszystkim, że dzięki profilaktyce mamy szansę wygrać życie..." - napisała Charlotte, która prowadzi naszą blogową akcję.
Na zakończenie i ja :) przyłączam swoją malutką Różową Wstążeczkę...
Tym bardziej dla mnie cenną i ważną, że ja także musiałam pokonać OGROMNY lęk przed badaniami.
Pokonałam. Badam się co roku. Mam lekarza, któremu ufam.
I Wy też go macie. Zaufajcie jemu. Zaufajcie sobie.
Mamy ogromne szanse...
Całuję Was mocno
M.


Ps. A na orkiszowe tartaletki z dynią i jabłkiem zapraszam już wkrótce :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za przyłączenie się do akcji. Jest mi niezmiernie miło, że jest nas tak wiele, którym nie jest obojętne życie nasze i innych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko , tak czasami strach jest wielki, człowiek woli czegoś nie wiedzieć niż dowiedzieć się złego
    A tarteletki pysznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna perełkowa wstążeczka.
    Przyjmuję zaproszenie.
    Całusek.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaufanie i tartaletki
    pięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAwsze podejdziesz do tematu z sercem. Jak ja to lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane Moniko i piękne słodkości z różową wstążeczką:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarlotku;
    To ja dziękuję Ci za poprowadzenie akcji w tak wyjątkowy sposób.

    Margot
    Dziękuję Ci pięknie, bardzo się cieszę. Masz rację... Pozdrawiam Cię serdecznie.
    M.

    Olciku
    :) :* Cieszę się, źe zajrzałaś. Buziak. M.

    Asiejko
    Bardzo mi miło. Nawet nie spodziewałam się, źe coś mi się uda wymyśleć i w ostatniej chwili jakoś samo przyszło :)

    Aniu :)
    Jej, Ale komplement, bardzo Ci dziękuję. Nadziei na spacer nie tracę... :*

    Majanko
    Pozdrawiam Cię, dziękuję i raz jeszcze Kochana - sto lat :))
    Buziaki

    M.

    Ps. Jak to miło przeczytać kilka ciepłych słów tak z początkiem tygodnia.
    Pozdrawiam Was i źyczę - dobrego tygodnia.
    Buziaki
    M. :* :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...