Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


niedziela, 13 listopada 2011

Dynia do dyni... ;)


Kolejna dynia idzie pod nóż...

- Maczeta by się tu przydała - Jakub coś zaczyna narzekać...ale tego samego popołudnia "upoluje" 10-kg sztukę, którą przytacha do domu...

Każdy zajęty domową krzątaniną, radio brzęczy po cichu :..."zawaliły się schody dyskoteki, nie ma zabitych...(...) uczestnicy nie zdążyli nawet zabrać swoich rzeczy..."

Karolina, nie odrywając oczu od książki:
- Rzeczy? A jakie rzeczy można wziąć do dyskoteki?! No jabłko, wodę i kapcie...wielkie coś...


Uff..., jest jeszcze cudownie Mała...


A dynia i nasze dyniowe przetwórstwo już za chwilkę ...
Zapraszam Was ciepło
M.

8 komentarzy:

  1. nas chyba nawet nie trzeba zapraszac.. uwielbiam tu bywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiejko :*** Dziękuję, buzia mi się śmieje! Nie śpisz jeszcze? U mnie nawet Barbara chrapie ;)
    miłej niedzieli Tobie życzę
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio stępiłam nóż krojąc dynię. Była wielka i miała skórę jak z betonu. I ja zacznę myśleć o zdobyciu maczety. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego w tym roku głównie kupowałam butter nuty.Ale z wykle nam dynią wołam: Chooodź no pomóż. I On ma taki chiński tasaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaaaapcie! :)))))) Dziękuję Ci MOniś za takie początki niedzieli! Uwielbiam WAS!

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co tam dynia, ta sierść jest śliczna !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. hihihi;-))
    Kochana córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za komentarze i niedzielne odwiedziny :)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...