Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


sobota, 26 listopada 2011

Słodka (za)chwila...



Ciepłego, domowego weekendu Wam życzę ;)
M.

9 komentarzy:

  1. Mmmmmmmmmm... zapowiada się pysznie:)
    Może ciasto z budyniową pianką i owocami?:)


    pozdrawiam wieczornie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla tej Pani!!!!!!!!!!!!!
    Uściski najcieplejsze :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda to ciacho MOniś! Spokojnego wieczoru i miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością.
    i także wspaniałego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Majanko :) Dziękuję! Dla Was także.

    Karmelitko :) Do zobaczenia po weekendzie! Ogromnie mi miło :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda mniamuśnie i łypie na mnie ze zdjęcia :] Och i gdzie się ta moja dieta zapodziała? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Toczka, Kochanie jaka dieta?! Szzzzzzzzzzza. :) M.

    Dziękuję Wam pięknie, mam nadzieję, że się dobrze nastroiliście na cały tydzień. :)

    Pozdrowień moc :)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...