Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


środa, 11 czerwca 2014

Gdzie jest aparat? Pełnia mojego lata :)


Dziś rano.
Na kuchni pyrkoczą konfitury z truskawek.
Chleb pachnie na desce...wszyscy biegają, spieszą się...a kiedy już wyjdą będę miała swoje kilka chwil w ogrodzie.
Trudno mnie ostatnio zagonić do zdjęć, do komputera jeszcze trudniej. Lato w Polsce trwa tak krótko, że chcę się nim nacieszyć.

Za chwilę znów postawię aparat na kuchennym parapecie :)

Polecam bardzo piękną wystawę Witolda Flaka w galerii Domu Artysty Plastyka na ul. Mazowieckiej w Wawie. Wystawa jeszcze do obejrzenia do 15.06.



1 komentarz:

  1. jak ja ci zazdroszczę! siedzę w biurze i szukam danych do raportu....
    ale urlop za ponad miesiąc, to jakoś dociągnę :)

    pozdrawiam
    Kasia z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...