Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


czwartek, 24 grudnia 2015

Rodzinnych, prawdziwych Świąt! :)



Kochani
Wszystkiego co najlepsze, ciepła i bliskości ważnych dla Was ludzi, zatrzymania i radości
z całego serca Wam życzymy
Monika z rodziną

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie - pięknych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dla ciebie i twoich bliskich życzę wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Moniko, czekamy tu bardzo na Panią. Mam nadzieję, że wszystko u Pani dobrze. Uściski (prawie)wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Very nice,,,i really like it..

    OdpowiedzUsuń
  6. our blogs feed and will wait for your next post.
    Wonderful get the job carried out! This truly the type of information that actually shared about the web. Shame around the serps for not positioning this post higher!
    Isodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...