Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


czwartek, 24 grudnia 2015

Rodzinnych, prawdziwych Świąt! :)



Kochani
Wszystkiego co najlepsze, ciepła i bliskości ważnych dla Was ludzi, zatrzymania i radości
z całego serca Wam życzymy
Monika z rodziną

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownych Świąt Bożego Narodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie - pięknych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dla ciebie i twoich bliskich życzę wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Moniko, czekamy tu bardzo na Panią. Mam nadzieję, że wszystko u Pani dobrze. Uściski (prawie)wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Very nice,,,i really like it..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...