Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


czwartek, 17 grudnia 2015

Małe radości, zamiast pośpiechu. Przed świętami :)



Wiedziałam, że przyjdzie ten czas i przyszedł. To tak jak wiesz, że dziecko Ci urośnie. W miejsce małych stópek, które możesz tłamsić i całować dostajesz ramiona, które Cię całą obejmą, kolana, na których kładziesz głowę... i przewrotne, rozbrajające poczucie humoru nastolatki.
Wiedziałam też, że w życiu chcę czegoś jeszcze ponad to co mam. Kochałam bycie w domu, gotowanie, uwielbiam zdjęcia i bloga i nadal tu jestem, ale jestem też gdzie indziej - oddając się bardzo moim drugim studiom, poszerzaniu wiedzy, zdobywaniu doświadczeń, tworząc nowy kawałek siebie samej :)

Więc jako pracująca poza domem i wracająca na Grabinę z całą resztą domowników, tak też przygotowuję się do świąt. Spokojnie. Smakując małe rzeczy.
Za nami już zrobione karteczki świąteczne, dojrzewające ciasto na pierniczki czeka na weekend, w tym roku wcześniej chcę ubrać choinkę - by nacieszyć się nią wieczorami.


Jeśli planujecie świąteczne potrawy, zapraszam Was po moje sprawdzone przepisy, które znajdziecie - w tym miejscu - i tuż obok.

Dobrej energii Wam życzę i spokoju, nawet jeśli czasu jest troszkę za mało:)
M.


6 komentarzy:

  1. Zapewne skorzystam z przepisów;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne pierniczki:)
    pozdrawiam przedświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Pani i wszystkich domowników Grabiny:). Zdrowych i wesołych Świat życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  5. Greatful and nice blog, Thanks.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...