Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


niedziela, 27 grudnia 2015

Święta ulotne. Chwil kilka w garści :) 2015


Ciepłe i dobre święta za nami, za szybko - czyli dobrze :)
I kilka prawdziwych chwil, które złapałam w locie.
M.












10 komentarzy:

  1. Oj zdecydowanie za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żal, że ten cudny czas się skończył...
    Piękne migawki!
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ u Was ciepło i miło :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, ciepło i rodzinnie u Was. :)
    Szkoda,że święta tak szybko mijają.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne te zdjątka ;)
    Udanej zabawy Sylwestrowej i Wspaniałego 2016 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz dawno po świętach a ja dzięki twoim zdjęciom znów mogę w pamięci przywołać te cudowne chwile. Pięknie. Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, far too quickly ...I like

    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, no i źle mi się wkleił komentarz. Miał być pod tym postem, a znalazł się pod poprzednim. To nic, powtórzę i tu: Pani Moniko, czekamy tu bardzo na Panią. Mam nadzieję, że wszystko u Pani dobrze. Uściski (prawie)wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  9. It's wonderful your infos. Thank you very much

    OdpowiedzUsuń
  10. Monisia, a gdzie Ty jesteś kiedy Cię nie ma?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...