Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


piątek, 15 czerwca 2012

Szybko, szybciej....truskawka!



Intensywny tydzień i wcale się nie kończy...:)
W domu peonie, chabry, herbaciane róże...Ciasta, ciasteczka, konfitury, czas pędzi jak szalony!
Znajomości odnowione i te całkiem nowe, spotkania, listy. Pyszna kawa ...
dwie łzy i cztery kostki cukru... :)

Wszystko niebawem, a dziś, przed pięknym weekendem, który spędzę w ogrodzie i przy meczu!...
pozdrawiam Was cieplutko
Monika








8 komentarzy:

  1. Hmmm....teraz już zgłupiałam. Rzeczywiście chodziło mi o peonie, ale czym różni się piwonia od peonii też się nie dowiedziałam...
    Karolino! Help... :)))

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam, zapytam babci, na pewno będzie wiedziała i dam znać ;) Pozdrowienia ;)

      Usuń
  2. ale pieknie tu pozmienialas:)
    truskawki wcinac bede i ja ogladajac mecz na kanapie w salonie,bo pada i balkon odpada:)
    P.S.czyzbys zapomniala o nas? :)
    buziaki czekoladowe:*

    piwonia i peonia to jeden i ten sam kwiat-ale moze sie myle...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mówi się peonia bo z nazwy łacińskiej to właśnie "paeonia". Po polsku- piwonia;)Czyli obie nazwy są prawdziwe. Studia ogrodnicze na coś w końcu muszą się przydać, pozdrawiam Justyna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. info : zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Dziewczyny, chyba rzeczywiście to to jedno i to samo :)))
    pozdrowienia przesyłam
    M.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...