Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


poniedziałek, 5 marca 2012

Słońce w domu :)



Tydzień zaczął się pięknym słońcem...
Niech zacznie się też ciepłym domowym ciastem
zapraszam
Monika :)

16 komentarzy:

  1. Ja też kocham to wpadające słońce... :))
    Niedługo wiosna - ach, ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty, słońce i pyszne ciasto. Od razu chce się żyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko, czy na pewno chcesz mieć tą weryfikacje obrazkową? Jeśli nie, to polecam: http://klubkotajasna8.blogspot.com/2012/03/weryfikacja-obrazkowa.html
    Jeśli tak, to sorki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest zacząć dzień od ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykłe światło!u mnie na szczęście podobnie;)
    tylko się cieszyć i z optymizmem patrzeć w przyszłość!
    domowe ciasto na początku tygodnia..brzmi dumnie;)ja w sobotę upichciłam improwizowanego murzynka;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto zapowiada się pysznie! Miłego słonecznego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, mniam uwielbiam takie domowe, keksówkowe ciacha:D poproszę kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  8. I u mnie słonce, przesyłam promyki. A ciasto chętnie porwę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne słoneczne ciasto! Podoba mi się ,mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Dziewczyny :)))
    Ale zabiegany dzień za mną...
    ściskam wszystkich mocno

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Murzynek... ach. Przypomniałam sobie.
    Kurcze, że ja murzynków nie piekę.
    A to było jedyne ciasta, jakie piekła moja Mama...

    czas o tym pomyśleć
    dziękuję :)

    Aniu Droga; coś pewnie chcesz mi mądrego poradzić...ale ja nie wiem co to jest "weryfikacja obrazkowa" Kochanie :(
    Powiesz? :*

    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Moniko, wystarczy jak zajrzysz do linka, który Ci podałam i na pewno zrozumiesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anno :))) i u mnie to było?! wow!
    Dobra, zmieniłam ustawienia...uwaga... SAMA.
    Chyba zostanę programistą :D

    Bardzo Ci dziękuję! I pozdrawiam serdecznie
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniej więcej taka sama była moja reakcja, jak dowiedziałam się że miałam to u siebie:-) Cieszę się, że pomogłam. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  15. Całuski :D i wielkie dzięki.
    To wpisywanie haseł bywa dobijające, choć rozumiem...na wielu blogach pojawią się wredne anonimy...
    Taka mała korzyść z małej oglądalności :)

    Aniu, miluuutkiego wieczoru dla Ciebie, ja właśnie szukam sobie jakiegoś filmu na wieczorne odmóżdżenie :)

    Kiss!!!
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...