Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


piątek, 24 lutego 2012

Takie małe "nie!"...:)



Chowam się pod koc i wysyłam sms.a: "Kocie, nie dziś... zostaję w domu :) widzimy się w przyszłym tygodniu". Zakrywam głowę i cieszę się ciszą.
Telefon.
- Nie! Nie! Nie! Masz przyjechać! Nastawiłam się. Musimy pogadać!
- Uspokój się znamy się od dziecka. Nagadamy się jeszcze do starości...
- Nie! Czekałam na Ciebie...
Słyszę smutek w Jej głosie. Jadę. Oczywiście, że jadę.


Poi mnie herbatą. Najlepszą jaką piłam. Siedzimy pod kocami, jemy ciastka. Najlepsze jakie jadłam... Pakuje mi do torebki płyty, których "muszę posłuchać"...




Zamiast do domu lub do księgowej...jadę po herbatę i ciastka...muzyka jest rzeczywiście niezwykła. Wiatr na Krakowskim Przedmieściu wpada na mnie zza rogu.

Kończę drugi kubek Honeybush z kawałkami karmelu i czytam napis na kubku...mam go od lat a czytam dziś po raz pierwszy...

"Friends are like flowers in the garden of life"




Na bułeczki za chwilę Was zaproszę;
a teraz życzę już Wam ciepłego weekendu :)
Monika

4 komentarze:

  1. Jak miło:))
    Pod kocykiem, z ciachami i z przyjaciółką obok:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Majanko;
    Pozdrawiam Ciebie i Twoją Rodzinkę;

    miłego weekendu Wam życzę!

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny dzień miałaś - przepełniony magicznymi momentami :)
    Pozdrawiam!
    Ania z Pszczółkowego Gotowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie... Ty przyzja sie Monika, ze pojechalas dla tej "Siesty" ;-) Znam takich ktorzy niedzielnego popoludnie nei przezyja baz Marcina i mowia, ze zaden obiad nei smakuje jak ten przy dziwiekach trojkowej Siesty :D Usckiski Ci sle!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...