Na Dobry Początek...

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne.


Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją pasją jaką jest gotowanie i pieczenie...
Kuchnia jest i była zawsze ważnym elementem tradycji domu moich Rodziców, Dziadków a teraz także naszego Domu Na Grabinie. Jest pełna smaków, które wiążą się z ludźmi, historiami i uczuciami.
Tych, którzy tu trafią zapraszam więc Na Grabinę.

Do domu. Do mojej kuchni.

Pozdrawiam Was ciepło
Monika


wtorek, 10 lipca 2012

Słów korale...




Uwielbiam taki czas i takie dni. Pełne słońca, owoców, domu.
Dni, kiedy wolę słuchać niż mówić i te, kiedy gubię koraliki słów i wcale nie chcę ich zbierać...

Teraz wracam na hamak, a za chwilę na blogu znów...słodko ;)

Pięknego lata Wam życzę
Monika :)

3 komentarze:

  1. to zolciutkie takie to patisony?
    szukam ich tu w De i znalezc nie moge...a uwielbiam je takie w zalewie slodko-kwasnej badz w occie ziolowym:)
    a hamak ma zawisnac niebawem w pokoju Duzego:)
    buziaki czekoladowe:*
    Ivona

    OdpowiedzUsuń
  2. gubienie ów koralików ma swą magiczną moc i czar;)

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko Tobie równiez pięknego i smakowitego lata :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...